Maioush

Dance like no one is watching, Blog like no one is reading

39 Q Tag, ok that was fun :)

I’ve been tagged by Oriental Arabesque, thanks dear πŸ™‚

1. What is your middle name?

M

2. What color pants are you wearing?

Gray

3. What are you listening to now?

Alb o ra7 by Sherine

4. What was the last thing you had to drink?

Huge cup of coffee

5. Do you wish on Stars?

Not really

6. If you were a crayon what color would you be?

Pink πŸ™‚

7. How is the weather today?

sunny

8. Last person you spoke to on the phone?

A guy from the army wants me to work with them cuz i speak Arabic (and if you wanna know, I said NO) πŸ™‚

9. Do you like the person that sent this to you?

Tab3an πŸ™‚ , I don’t know her personally, but I like her blog, she one of the people I really enjoy reading πŸ™‚

10. Favorite drink?

Coffee, coffee, coffee, and water

11. Favorite sport?

Belly dancing (if it’s a sport), if not then swimming

12. Hair Color?

black

13. Siblings?

3 brothers

14. Favorite month?

December, a lot of occasions, the new year and everything

15. Favorite Food?

Mlookheyeh.. YUM YUM

16. What was the last movie you saw in theaters?

Shrek the third (I haven’t been to the movies ofr ages)

17. Favorite day of the year?

Hmmm, I would say the new year

18. What do you do to vent anger?

If one of my friends are available I would talk to them, if not I would cry ..

19. What was your favorite toy as a child?

My huge Micky Mouse (I still have it πŸ˜€ )

20. Summer or winter?

Winter

21. Hugs or kisses?

Hugs

22. Car or motorcycle?

Car

23. Chocolate or vanilla?

Definitely chocolate

24. Do you want your friends to do this survey(tag)?

yes, it’s fun

25. Who is most likely to do this survey(tag)?

Hmmm! I don’t know, I don’t tag people but if I did they would do it

26. Who is least likely to respond?

Ignorant ones

27. When was the last time you cried?

2 days ago

28. What is under your bed?

Oh god, a lot of stuff, I have baskets contains half of my room :D, cuz my room is very small

29. Who is the friend that you have had the longest?

Laila, for 9 or 10 years now

30. What did you do last night?

I went to a birthday party

31. What are you afraid of?

Loneliness, I can’t live without a lot of people around me

32. Plain, buttered, or salted popcorn?

Salted, I love salted food in general

33. Favorite car?

My 3azeezeh πŸ˜€ LOL! It’s a 98 Honda CRV, cuz it’s my first actual car, I don’t have to share it with anyone πŸ™‚

34. Favorite Flower?

White lily

35. How many keys on your key ring?

4, 2 home keys, and 2 car keys

36. How many years at your job?

16 months

37. What did you do on your last birthday?

My friend threw me a party at her house (thanks Fatoon)

38. How many states have you lived in?

let me see, 3 countries (Kuwait, Jordan, And USA)

39. Did you have fun doing this?

Yeah πŸ™‚

Advertisements

Filed under: Tags

9 Responses

  1. maher says:

    @ question #8
    Wtf! did that really happen???
    aseeeleeh ya benet! aseleeeh!

    lessa 3endek his number? i’ll work with them πŸ˜›

  2. yaay Maioush..i enjoyed reading ur answers πŸ™‚

  3. Maioush says:

    Maher:
    LOOOOOOOOOOOOL! yeah he did and said NO

    Oriental Arabesque:
    thanks dear, i really enjoyed answering it

  4. Qabbani says:

    πŸ˜€

    nice nice , as i say

    3 brother’s ( Ma bemaze7 ma3ek ) :p

  5. Luai says:

    Who comes up with these questions? They are all over the place?

    What was the pay for working with GI Joe?

    #16 answer, do you like the fresh or dried? I can’t stand the fresh.

  6. afaf says:

    speaking of belly dancers, we had a belly dancer yesterday at my husband’s restaurant grand opening party…it was something….
    the suit she had was something else….alot of ppl enjoyed it….
    peace to all…

  7. Maioush says:

    Qabbani:
    Abdan πŸ™‚ wala 7atta tfaker … LOL!

    Luai:
    i have no ideas walahi, be 7aram 3aleak, mloo5eyeh fresh is the best mloo5eyeh in the whole world…

    Afaf:
    ye jad πŸ˜€ LOL! i’m glad they did leah ma 3azamteeni kan jeet πŸ˜€

  8. afaf says:

    wallah 5atartee 3ala baleeee….next time inshalla….
    would u leave ca now to come to maryland…think again, dear…

  9. Maioush says:

    LOOOOL! i would leave it CA for a day if there is a party :), o mesh ay party, your party πŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: